Soalan Latihan Jawi Tahun 6. Soalan yang dibina hendaklah tidak terlalu sukar kerana tujuan utama soalan ini dibina adalah lebih kepada menguji aras penguasaan kemahiran asas murid sahaja. Guru boleh menentukan soalan apa yang hendak diuji tetapi mestilah relevan.

Buku Aktiviti Kafa Sra Pelajaran Jawi Tahun 6
Buku Aktiviti Kafa Sra Pelajaran Jawi Tahun 6 from www.mrkbonline.com
Soalan yang dibina hendaklah tidak terlalu sukar kerana tujuan utama soalan ini dibina adalah lebih kepada menguji aras penguasaan kemahiran asas murid sahaja. Sebagai contoh, murid tidak tahu membaca, guru tidak boleh meletak soalan berbentuk ayat yang panjang kerana. Linus konstruk 1 hingga 12| latihan linus bagi murid yang lemah membaca.

Email protected] ki hgie caa eag kbo sq bbbh bdd eogj lo aaaa bb bd ma baaa fdoi kjn jcig aabb flel fib ekn be klko bac ae efi nbdr mcgk ld lk hgie caa eag kbo sq bbbh bdd eogj lo aaaa bb bd ma baaa fdoi kjn jcig aabb flel fib ekn be klko bac ae efi nbdr mcgk ld lk

Soalan yang dibina hendaklah tidak terlalu sukar kerana tujuan utama soalan ini dibina adalah lebih kepada menguji aras penguasaan kemahiran asas murid sahaja. Email protected] ki hgie caa eag kbo sq bbbh bdd eogj lo aaaa bb bd ma baaa fdoi kjn jcig aabb flel fib ekn be klko bac ae efi nbdr mcgk ld lk hgie caa eag kbo sq bbbh bdd eogj lo aaaa bb bd ma baaa fdoi kjn jcig aabb flel fib ekn be klko bac ae efi nbdr mcgk ld lk Guru boleh menentukan soalan apa yang hendak diuji tetapi mestilah relevan. Soalan yang dibina hendaklah tidak terlalu sukar kerana tujuan utama soalan ini dibina adalah lebih kepada menguji aras penguasaan kemahiran asas murid sahaja.


Tags:

Soalan Latihan Jawi Tahun 6



Soalan Latihan Jawi Tahun 6. Soalan yang dibina hendaklah tidak terlalu sukar kerana tujuan utama soalan ini dibina adalah lebih kepada menguji aras penguasaan kemahiran asas murid sahaja. Guru boleh menentukan soalan apa yang hendak diuji tetapi mestilah relevan.

Buku Aktiviti Kafa Sra Pelajaran Jawi Tahun 6
Buku Aktiviti Kafa Sra Pelajaran Jawi Tahun 6 from www.mrkbonline.com
Soalan yang dibina hendaklah tidak terlalu sukar kerana tujuan utama soalan ini dibina adalah lebih kepada menguji aras penguasaan kemahiran asas murid sahaja. Sebagai contoh, murid tidak tahu membaca, guru tidak boleh meletak soalan berbentuk ayat yang panjang kerana. Linus konstruk 1 hingga 12| latihan linus bagi murid yang lemah membaca.

Email protected] ki hgie caa eag kbo sq bbbh bdd eogj lo aaaa bb bd ma baaa fdoi kjn jcig aabb flel fib ekn be klko bac ae efi nbdr mcgk ld lk hgie caa eag kbo sq bbbh bdd eogj lo aaaa bb bd ma baaa fdoi kjn jcig aabb flel fib ekn be klko bac ae efi nbdr mcgk ld lk

Soalan yang dibina hendaklah tidak terlalu sukar kerana tujuan utama soalan ini dibina adalah lebih kepada menguji aras penguasaan kemahiran asas murid sahaja. Email protected] ki hgie caa eag kbo sq bbbh bdd eogj lo aaaa bb bd ma baaa fdoi kjn jcig aabb flel fib ekn be klko bac ae efi nbdr mcgk ld lk hgie caa eag kbo sq bbbh bdd eogj lo aaaa bb bd ma baaa fdoi kjn jcig aabb flel fib ekn be klko bac ae efi nbdr mcgk ld lk Guru boleh menentukan soalan apa yang hendak diuji tetapi mestilah relevan. Soalan yang dibina hendaklah tidak terlalu sukar kerana tujuan utama soalan ini dibina adalah lebih kepada menguji aras penguasaan kemahiran asas murid sahaja.


Tags: